世上还有比锤基更好吃的东西吗?
没有了。真滴没有了。

Brother - Kodaline

柯达的brooooother!!ଘ(੭ˊ꒳​ˋ)੭✧

Aim⚡️🐍:

VInsane:

简直是情歌对唱...

基:When we were young
  年幼的我们曾是天生一对
  We were the one is a king and queen yeah we rule the world
  像是天之骄子,统治着世界
  We smoke cigarettes man no regrets
  抽着卷烟,过着随心所欲的生活
  Wish i could relive every single word
  多希望能和你重度青春年华

锤:We've taken different parts and traveled different roads
  我们在岔路上分道而走,在各自的旅途中奋斗
  I know we'll always end up on the same one
  但我知道最后我们会有相同的结局
       When we're old
  在年华老去之后

       When you're in the trenches

  当你身陷战壕

  And you are under fire i will cover you
  当你被烈火包围,我会舍身相救

*基:If I was dying on my knees
  假如我在濒死的信念中垂死挣扎
  You'll be the one to rescue me
  你是唯一能把我拉出深渊的人

*锤:And if you were drowned at sea
  假如你坠入绝望的海洋
  I would give you my lungs so you could breathe
  我愿献出我的肺,让你继续呼吸

*合:I've got you brother
  我懂你,兄弟
  I've got you brother
  我懂你,兄弟
  I've got you brother
  我懂你,兄弟
  I've got you brother
  我懂你,兄弟

锤:Oh brother,we'll go deeper than ink beneath the skin of our tatoos
  我们的情谊远比身上的刺青更加刻骨铭心
  Though we don't share the same blood
  或许我们体内流着不同的血液
  You're my brother and I love you that's the true
  但你是我的兄弟而我深爱着你,这就是事实

基:We're living different lives
  我们过着截然不同的人生
  Heaven only knows
  只有天知道
  If I'm walking that could all our fingers in our toes
  我们究竟花了多少努力才能衣锦还乡
  Five years twenties
  不管过了多少年
  Come back it will always be the same
  我们的情谊始终如一

Repeat***

锤:And if we hit on trouble water
  如果我们的志向远在那穷山恶水之处
  I'll be the one to keep you warm and safe
  我会是那个保护着你的人


基:And we'll be carrying each other 

  我们会互相扶持 走过艰难时刻
  Until we say goodbye on our dying day
  直到去世之日才愿与你道别


合:Because I've got you brother

  我会一直陪着你,兄弟

Repeat***

合:I've got you brother
  我懂你,兄弟
  I've got you brother
  我懂你,兄弟

中英歌词都来自网易云,侵删
这惊人的契合度:少年相伴,天之骄子(king&queen?),身上刺青,不同血液。


和贯穿始终的brother。

感谢美丽的巧合。


他们永远在一起。




"If you were here, I might give you a hug." 

"I'm here." 




——I've got you, brother.

评论
热度 ( 77 )

© 不共天之舟 | Powered by LOFTER